Heeej <3 !

Sitter nu vid min data och äter och skriver aassså shit alla mammor är faaaan efterbelivna lägg inte så gör inte så gör så ibland får jag lust att döda min mamma hon lever fortfarnade på 1600-talet aaasssså men skit i allt nu idag var min dag UNDERBAR då menar jag det för jag gick till skolan och sen kom jag hem min syrra sov jag fixade en underbar frukost åt oss två och tee sen bedde vi sen sa farsan att vi skulle hämta lille syrran från dagiset och sen gjorde vi det sen hittade vi mamma hemma vi åt lunch sen gick dagen åt att städa och dansa och leka . I morgon kanske kan jag inte blogga för har tandläkare och ska fixa min FUKING tänder assså shit jag blir galen och min klasskamrater tror att jag skolkar fast det gör jag ALDRIG men jo , ibland det var verkligen länge sen jag smsade DOA min bästis !!! Juste på fredag ska jag träffa mina kusiner Ali & Mariam vi sa äta i KFC i tensta där efter ska vi till kista jag ska ha på mig min gråaa klänning som är lång till knänarna och mina benvärrmare och mina CONVERSE par som är oxå gråaaa och min vita jacka och nån vit sjal kanske orkar inte bära nån väska såg jag lägger miná hörlurar och mobil och nycklar och mitt SL kort för hur ska jag annars åka dit ååå faan vad jag längtar tills fredag kommer idag var nästan alla här på lästiden jag var där en timma och kom hem igen !!!!!


HERRRRÅ SKA BE NUUU <3<3<3

Puss & Kram Gina love husby !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0