Heej !

Hej alla nu sitter jag och tänker på mina dagar i min bästa alhuda alla roliga minnen och dåliga minnen Sakanr er lyssnar på IT WILL RAIN den låten påminer mig om alhuda tittar ut genom fönstet jag känner mig ensam utan Doa Jamile och fadak och alla sjukt rooliga minnen i matsalen och i klassrummen och i korriden och när våra lärare skäller ut oss saknar allt jag drömmer tulu med om alhuda och alla mina bästa dagar och jag vill tllbaks dit men men men men men något stoppar mig min hjärna eller mitt hjärta säger stopp men vill inte glömma maha och hamodi och Hamze och dumma lärnaren Christian strömberg snar trinner tårnarna snart e mitt liv bara tårar !! gråter  i mitt rum i tunnelbannan i toaleten och när jag ska sova och äta och duscha vet ej varför Alhuda är den bästa jag har gåttt i inte lärningen utan VÄNNER OCH KLASSKAMRATER , får ont i hjärtat när jag tänker på alhuda hejdå !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0