Shululuuu

Heej
Just nu sitter jag och har det tråkigt som vanligt fast på lovet ska jag pigga up mig och har reda gjort 5 sidor i matte och franska läxor och mer sitter och lyssnar på musik under skoldagen var det vanligt och historians klocka klockan e sönder allst omg nu måste vi vänta 10000 år till för att få en ny  allstå äntligen FAIZA SNORUNGE ska äntligen gåååååååååå och när jag skulle in till musiksalen Då hade Homdi gjort ett hinder för RUQIA och SARA och när jag kom för att gå in bad dem om hjälp ja ba ''Snälla kungen Hamodi kan jag få passera '' Ahmed ha ba gardi får komma in och sen Hamodi han ba tung du e Gardi jag . Jag måste vara skit snäll mot honom jag tycker att han e TUNG ..


!!HAMODI DU MÅSTE VETA ATT DU E DEN TUNGASTE KILLEN SOM JAG HAR SÄTT OCH DU E VERKLIGEN BRA
KILLE OCH TÖÖÖÖNG !!


HEJDÅ VI SES IMORGON !!!

GARDI

Kommentarer
Postat av: doa

du kanske inte e kär i haider längre?

2011-10-28 @ 23:21:37
Postat av: doa

jag tycker att din blogg e rolig!!!

2011-10-29 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0