Torsdag 20/10 <3

Heej !!
Idag hade jag som sakt no prov jag var först klar och den var lätt sen åt vi lunch fet var pannkakor sen hade vi matte med  Faiza ''vår matte lärare som suger'' jag fick en lättare bok i matte för jag suger vår klassförståndare var sjuk så vi hade Faiza i tre lektioner två lektioner sen rast sen klassråd  vi hade det shit roligt !
När vi kom hem jag och min syrra !
Då var vi själva mamma hade grillat fiskpanetter till oss jag fiksade sås och kokt potatis och vi drack kola vi snackade om allt möjligt om kärlek , Skolan och mycket mer Nu ber min syrra och jag skriver i bloggen imorgon har vi skoljoggen kanske ska jag lägga upp bilder på mej och min vänner  , vi kollar på Tek Turkie en turkisk serie det är bara döda människor i den !!


Ses Senare <3<3

Au Revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0